Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΤΟΥ ΑΣ ΡΗΓΑΣ ΚΑΙ ΤΟ “ROUND TUIT”

Έντεκα ζωγραφιές παραδόθηκαν στις προπονήτριες μέχρι τη Δευτέρα 7-11-11 που έληγε η ημερομηνία της Ζωγραφικής του ΑΣ ΡΗΓΑΣ. Η ηλικία των «δημιουργών» κυμαίνεται από 5 ετών και 4 μηνών (Αλκίνοος Παπαχαρίσης), μέχρι 10 ετών και 5 μηνών (Ιορδανίδου Μαρία). 
[Κρατήστε τον κέρσορα, για λίγο, επάνω στη φωτογραφία για να δείτε τα στοιχεία του δημιουργού].

(1) Αλκίνοος = 5 ετών 4 μηνών, (2) Μένη = 5 ετ. 7 μην., (3) Νικόλας =6 ετ. 1 μην., (4) Διαμαντης = 6 ετ. 8 μην.

(5) Μαρία = 6 ετ. 8 μην., (6) Νίκος = 7 ετ. 9 μην., (7) Βασίλης = (7 ετ. 10 μην. ),

(8)  Έφη = 9 ετών,  (9)  Έλενα = 9 ετ. 7 μην., (10)  Δήμητρα = 9 ετ. 8 μην., (11)  Μαρία = 10 ετ. 5 μην., 

Προσοχή αλλάξαμε την αρίθμηση, βάλαμε τον “άγνωστο” στη σειρά του σύμφωνα με την ηλικία του).

Οι δύο παρακάτω ζωγραφιές, είναι εκτός συναγωνισμού για τα ημερολόγια αλλά αξίζει να τις προσέξουμε διότι είναι των πιο μικρών μας αθλητών. Η πρώτη του Άγγελου Νιάρχου, μόλις 4 ετών και κάτι ψιλά (με τίτλο “το άθλημα τρέχοντας” !!! και η δεύτερη της Μαρίας Παντακίδου. 6 ετών. Μπράβο παιδιά, πολύ ωραίες οι ζωγραφιές σας. Αν υπάρχουν και άλλα παιδιά που έκαναν ζωγραφιές και ξέχασαν να τις φέρουν στην ώρα τους, ας τις φέρουν τώρα για να τις δείξουμε.

Σε κάθε ζωγραφιά γράψαμε τα στοιχεία του «δημιουργού» αλλά και την ηλικία του. Στην αξιολόγησή σας χρησιμοποιείστε είτε τα νούμερα είτε για καλύτερα ονόματα και νούμερα.

Η επιτροπή που θα κληθεί να επιλέξει τις 3 καλύτερες  για να μπουν στο ημερολόγιο του 2012 του ΑΣ ΡΗΓΑΣ, όπως υποσχεθήκαμε, θα πρέπει να λάβει υπόψη της και την ηλικία των παιδιών.

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

Όποιος από τους φίλους  ή γονείς των συμμετεχόντων παιδιών στη ζωγραφική, θέλει να μας βοηθήσει  στην αξιολόγηση των «έργων τέχνης» παρακαλείται  να μας στείλει ένα e-mail  ΕΔΩ  βάζοντας σε σειρά προτίμησης τις ζωγραφιές 1η, 2η, 3η κ.ο.κ.   Στις ζωγραφιές επάνω γράφουμε το όνομα και την ηλικία του κάθε παιδιού.  Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας σοβαρά και την ηλικία των παιδιών στην κατάταξη των έργων.
Παρακαλούνται οι γονείς των παιδιών που ίσως θελήσουν να βοηθήσουν, να βαθμολογήσουν όλες τις άλλες ζωγραφιές εκτός από τη ζωγραφιά του παιδιού τους
Η διπλανή ζωγραφιά έχει τον αριθμό (12) και είναι του πρωταθλητή Κύπρου και αθλητή του ΑΣ ΡΗΓΑΣ στο άλμα επί κοντώ, Νίκανδρου Στυλιανού (1989). Δεν την βάλαμε τη ζωγραφιά του μαζί με τις ζωγραφιές των μικρών, λόγω ηλικίας.
Θέλουμε όμως τη γνώμη σας και για το έργο του Νίκανδρου. Εφόσον και ο Νίκανδρος θέλησε να μας παρουσιάσει το έργο του συμμετέχει κανονικά στο διαγωνισμό της ζωγραφικής. Παρακαλούμε στην κατάταξη των έργων να συμπεριλαμβάνετε και τη ζωγραφιά του Νίκανδρου (πάντα με γνώμονα και την ηλικία των διαγωνιζομένων).

Η ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ

Το ποια ζωγραφιά θα είναι η καλύτερη έρχεται δεύτερο.
Το κυριότερο είναι ότι αρκετά παιδιά ανταποκρίθηκαν. Πήραν το μολύβι, το στυλό ή τις μπογιές τους και μας παρουσίασαν το έργο τους•  όλα τα παιδιά τα πήγαν περίφημα … μέχρι και αφηρημένη τέχνη έχουμε!
Κάποια παιδιά δεν ασχολήθηκαν ακόμη και με τη ζωγραφική και όμως τόλμησαν, μας έστειλαν το έργο τους ΜΠΡΑΒΟ παιδιά, μπράβο μαμάδες και μπαμπάδες που τα ενθαρρύνατε και όπως δείχνουν τα έργα, μείνατε απλοί παρατηρητές!  κάποια άλλα έδειξαν ότι προσπαθούν από τώρα να καλλιεργήσουν και αυτή τη δεξιότητα. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Το μήνυμα που πρέπει να περάσει στα παιδιά αλλά και σε όλους εμάς είναι ότι: όσο περισσότερο, σοβαρά και υπεύθυνα ασχολούμαστε με κάποια δραστηριότητα τόσο βελτιωνόμαστε τόσο καλύτεροι γινόμαστε. Τα παιδιά που τα καταφέρνουν καλύτερα από τα άλλα, με την ίδια προσπάθεια, δείχνουν να έχουν το κάτι διαφορετικό, ένα χάρισμα,  «το ταλέντο» για την συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Εφόσον οι μεγάλοι (γονείς, μεγαλύτερα αδέρφια, δάσκαλοι, προπονητές κ.α.) ανακαλύψουν ότι το παιδί ξεχωρίζει στην Α ή τη Β δραστηριότητα, είναι υποχρέωσή τους να δώσουν την ευκαιρία στο παιδί να ξεδιπλώσει όλες τις πτυχές «του ταλέντου» του. Του ταλέντου του που μπορεί να είναι στα γράμματα, είναι στις  τέχνες  ή στον αθλητισμό.

Αυτός είναι και ο στόχος μας όταν ζητάμε από τους μικρούς μας αθλητές να μας δείξουν και τις άλλες πτυχές της προσωπικότητας τους.  

Στα παιδιά που μας «εμπιστευτήκατε» δίνουμε την ευκαιρία να παίξουν, να χαρούν, να κάνουν φίλους, να γνωρίσουν τον αθλητισμό, να μάθουν  όσα «πρέπει» μέσα από αυτόν, αλλά … δεν σταματούμε εκεί.

Νοιαζόμαστε για τους «μπόμπιρες» και τις «γλωσσοκοπάνες», νοιαζόμαστε για τους «αντάρτες» και ασχολούμαστε με τη συμπεριφορά τους. Επειδή δε γνωρίζουμε ότι σε αυτές τις ηλικίες διαμορφώνεται ο χαρακτήρας, τα παιδιά δείχνουν τα χαρίσματά τους, γνωρίζουν «τα ταλέντα τους»  και αποκτώνται οι καλές ή οι κακές συνήθειες γιαυτό  και προσπαθούμε ….

Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ

Γονείς βοηθήστε μας,  δεν υποστηρίζουμε ότι τα ξέρουμε όλα. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι έχουμε τη διάθεση να ασχοληθούμε σοβαρά με το κάθε παιδί ξεχωριστά.  Ζητάμε για το κάθε παιδί να μην είμαστε μόνοι μας. Ζητάμε,  να κάνουμε ένα ισχυρό και συνεργάσιμο δίδυμο για το κάθε παιδί (γονείς και σύλλογος – προπονητές).
Τότε σίγουρα θα πετύχουμε πολύ περισσότερα.
Βοηθήστε μας …  για τα παιδιά «μας» πρόκειται.

Φίλε γονέα,
ίσως σε πείσαμε ότι πρέπει να συνεργαστούμε, ίσως ήδη να σκέφτεσαι  … «αν θα βρω χρόνο θα το κάνω»! 
Όχι φίλε μου, εδώ δεν χωράει το «αν  θα βρω χρόνο….), εδώ «δημιουργούμε χρόνο για να κάνουμε αυτό που θεωρούμε σωστό» και όλα τα άλλα … ακολουθούν.

Στους γονείς που δεν βρίσκουν χρόνο να τελειώσουν κάτι ή έστω να καταπιαστούν και να το αρχίσουν κάποτε, αφιερώνω το δικό μου “round  tuit” (φωτογραφία)  που μου χάρισε ο καλός φίλος και καθηγητής μου στην Αγγλία στο University of Leeds, Jim Parry (κάπου στο 1981-84).

(Σε κάποια άλλη στιγμή θα εξηγήσω για  το “round  tuit” το οποίο είναι ένα λογοπαίγνιο και σχετίζεται με την αγγλική έκφραση: « I’  ll do it as soon as I get (a)round to it».

print

Written by