ΓΟΝΕΙΣ ΣΤΟ Δ.Σ. – ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗ «ΣΚΙΩΔΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ» ΤΟΥ ΑΣ ΡΗΓΑΣ

Ο ΑΣ ΡΗΓΑΣ είναι ένα σύλλογος  όπως και πολλοί άλλοι με μία όμως «ειδοποιό» διαφορά.
Από τη δημιουργία του συλλόγου – το 1999- οι άνθρωποι που κατά καιρούς εκπροσωπούν και διοικούν το σύλλογο είναι γονείς ή κηδεμόνες των αθλητών του συλλόγου και φυσικό  είναι «να τα δίνουν όλα» για το καλό των παιδιών τους.
Στον ΑΣ ΡΗΓΑΣ δεν αρκούμαστε σε ένα Δ.Σ., δεν αρκούμαστε μόνο σε μία παρέα αυτή του Διοικητικού Συμβουλίου, από κοντά έχουμε και τη «Σκιώδη Κυβέρνηση» (Σ.Κ.) των γονέων.
Τόσο σοβαρά έχουν πάρει  το ρόλο τους, οι απαρτίζοντας τη σκιώδη Κυβέρνηση του ΑΣ ΡΗΓΑΣ γονείς, που προσπαθώντας να δικαιολογήσουν  το όνομά τους  (σκιώδης) έχουν γίνει η πραγματική σκιά των μελών του Δ.Σ.

  • Σε ταβέρνα συνεδριάζει την Πέμπτη το Δ.Σ., σε ταβέρνα  και η Σ.Κ. την Παρασκευή!
  • Με ουζάκι ξεκινά το Δ.Σ., το αυτό και η Σ.Κ.!
  • Φωτογραφία με κινητό το Δ.Σ. …  καλύτερη η Σ.Κ.
  • Να δώσουμε δωράκια σε κάθε παιδί αποφασίζει το Δ.Σ. το αναλαμβάνει αμέσως η Σ.Κ.!
  • Εκδρομή στο Βελβεντό  αποφασίζει  το Δ.Σ. και να ψάξουμε για νέους προορισμούς, πρόταση για Καστοριά παρουσιάζει η Σ.Κ. …
  •  και η ζωή συνεχίζεται.

Το συμπέρασμα από όλη αυτή την ιστορία είναι ότι τα πάντα συζητούνται δύο φορές, πολλά μυαλά -και τι μυαλά- «καλύτερες» οι προτάσεις της Σ.Κ., σωστότερες οι αποφάσεις του Δ.Σ.
Μόνο σε τούτο διαφέρουν:
Η  Σ.Κ. προτείνει  και συνήθως οι προτάσεις της εισακούονται από το Δ.Σ.,  αποφάσεις όμως παίρνει μόνον το Δ.Σ.

Οι δύο παρέες, οι δύο επιτροπές, καταφέρνουν να επικοινωνούν ομαλά και άμεσα διότι έχουν έναν κοινό παρονομαστή…. είναι ο τύπος με την κόκκινη μπλούζα στη φωτογραφία που δε χάνει ευκαιρία για «δύσκολες αποστολές»… τόσο γενναίος είναι!

ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ

Γονείς, κηδεμόνες και φίλοι, σας στέλνω το ΜΝΜ μου, δανειζόμενος τη διάλεξη ενός καθηγητή προς τους φοιτητές του.

Ο καθηγητής τοποθετεί στην έδρα, ένα βάζο, μπαλάκια του γκολφ, ένα βαζάκι με μπίλιες, ένα σακουλάκι με άμμο.
Γεμίζει το βάζο με μπαλάκια του γκολφ, μέχρι να μη χωράει άλλο.

 Ρωτάει.
– Είναι γεμάτο το βάζο;
ΝΑΙ  οι φοιτητές!
Βγάζει τις μπίλιες και τις ρίχνει στο βάζο, το γεμίζει μέχρι επάνω.
– Είναι γεμάτο τώρα το βάζο;
ΝΑΙΙΙ ! οι φοιτητές
Βγάζει το σακουλάκι με την άμμο, ρίχνει την άμμο στο βάζο κουνάει το βάζο να περάσει η άμμος,  μέχρι να μη χωράει άλλη.
-Είναι γεμάτο τώρα το βάζο;
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ! οι φοιτητές

Βγάζει δύο μπύρες, τις αφήνει δίπλα στο βάζο.
Γέλια οι φοιτητές!

Ανοίγει τη μία και ρίχνει όσο χωράει στο βάζο.


Τους εξηγεί ότι στη ζωή τους θα πρέπει να ιεραρχούν τις ανάγκες τους. Να επιλέγουν να ικανοποιούν  πρώτα τις πλέον σοβαρές (τα μπαλάκια του γκολφ).
Στη συνέχεια τις δευτερεύουσες (μπίλιες).
Να συμπληρώνουν τη μέρα τους με οτιδήποτε άλλο θελήσουν (άμμο).

Ακολουθώντας αυτή τη σειρά στο τέλος θα χωρέσουν όλα στο «βάζο».

Εάν θελήσουν να τα χωρέσουν αντίστροφα (πρώτα την άμμο, μετά τις μπίλιες και τέλος τα μπαλάκια του γκολφ), στο τέλος κάποια μπαλάκια δε θα χωρέσουν στο βάζο. (Εάν νοιάζονται πρώτα για τις λιγότερο σοβαρές ανάγκες, οι πλέον σοβαρές αυτές που δίνουν νόημα στη ζωή τους θα μείνουν εκτός «βάζου».
…..

Ένας φοιτητής ρωτάει.

  • Κύριε καθηγητά όλα τα καταλάβαμε οι μπύρες όμως τί ρόλο παίζουν στην ιστορία σας;
  • Καλά που ρώτησες. ..
    Ανεξάρτητα από το πώς «γεμίζουμε» τη μέρα μας (με τη σωστή ή τη λάθος σειρά) πάντα υπάρχει χώρος για μια μπύρα με τους φίλους μας!
print

Written by