24-29/9/12 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΑΣ ΡΗΓΑΣ

Αφήνουμε και αυτήν την εβδομάδα για προσαρμογή των νέων παιδιών στο χώρο και τη γνωριμία τους με τα «βασικά». Οι προπονητές θα καταγράψουν τα χαρακτηριστικά του κάθε παιδιού στην ομάδα τους , θα γίνει συγκέντρωση των προπονητών και ανταλλαγή πληροφοριών για κάθε παιδί ξεχωριστά και από τη Δευτέρα 1η Οκτωβρίου θα γίνουν ανακατατάξεις.
Αυτή τη στιγμή τα παιδιά είναι χωρισμένα σε ολιγομελείς ομάδες με κριτήριο το έτος γέννησής των. Όμως  ανάμεσα στα παιδιά που είναι  γεννημένα  π.χ. το 2001& 2002 υπάρχουν και παιδιά που βρίσκονται στο σύλλογο ένα, δύο ή και περισσότερα χρόνια. Σίγουρα δεν θα μείνουν στην ίδια ομάδα με το παιδί που ήρθε φέτος.

Τα νέα παιδιά θα μπουν σε ξεχωριστό γκρουπ για να μάθουν τα βασικά ενώ τα παλαιά που ήδη γνωρίζουν «τα βασικά» από τις προηγούμενες χρονιές θα προχωρήσουν παραπέρα. Μπορεί κάποιο παιδί που ήρθε φέτος να είναι για τον Α ή Β λόγο, προχωρημένο δηλαδή να γνωρίζει και αυτό τα βασικά ή να μαθαίνει γρήγορα και στις προπονήσεις που ήδη κάναμε να δείχνει ότι προχωράει γρήγορα. Αυτά τα παιδιά θα μπουν με τα προχωρημένα … εφόσον προκριθούν.

ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΑΣΗ

Για να μην έχουμε γκρινίτσες καθιερώσαμε την «πρόκριση» για την επόμενη φάση και τα πάντα κυλούν ομαλά.

Ορίζουμε ως «βασικές ασκήσεις» ανάλογα με την ηλικία των παιδιών (π.χ. το τρέξιμο, το άλμα πάνω από μικρό αφρολέξ, την τούμπα μπροστά, τη γέφυρα, το κεράκι, την τούμπα πίσω κ.α.) και εφόσον το παιδί τις έχει μάθει … προκρίνεται για την επόμενη φάση. Όσα παιδιά είναι καινούρια και δεν τις γνωρίζουν (είναι και το πιο φυσικό) μπαίνουν στην ίδια ομάδα και φροντίζουν γρήγορα να τις μάθουν για να προκριθούν για τις επόμενες φάσεις κ.ο.κ.

Παρακαλούνται οι κ.κ. προπονητές να ορίσουν για κάθε γκρουπ τις “Βασικές ασκήσεις”, τις οποίες θα πρέπει να μάθουν τα παιδιά για να προχωρήσουν στην επόμενη φάση.

Το να μάθει το παιδί τις βασικές ασκήσεις, για την ηλικία του, που σταδιακά θα γίνονται και πιο «δύσκολες» σημαίνει ότι μπορεί σιγά σιγά να δοκιμάζει και τα διάφορα αγωνίσματα του στίβου. Π.χ. Δρόμος ταχύτητας, Μήκος, ύψος, μπαλάκι, αντοχή ακόμη και επί κοντώ!

Όλα τα αγωνίσματα διδάσκονται στην αρχή σε παιγνιώδη μορφή για να γνωρίσουν τα παιδιά τα αγωνίσματα, ενώ παράλληλα οι προπονητές θα παρατηρούν και θα “γνωρίζουν” τα παιδιά.

print

Written by