Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ του 2ου ΤΕΤΡΑΘΛΟΥ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΤΟΥ ΑΣ ΡΗΓΑΣ

Μολονότι και σε αυτόν τον αγώνα των ΠΠ/Β, το ζητούμενο ήταν η συμμετοχή που οδηγεί στην  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ, αφού και μόνον με την παρουσία τους οι αθλητές προσφέρουν βαθμούς στο σύλλογό τους, και στο αγωνιστικό κομμάτι δεν τα πήγαμε άσχημα.
Κάποιες και κάποιοι κατάφεραν να ξεπεράσουν τον εαυτό τους σε δύο και τρία αγωνίσματα (ο κυρίαρχος στόχος στον μακρύ δρόμο για τη διάκριση).

Ιδιαίτερα καλά τα πήγε η Ντούγκου Βεατρίκη-Καλυψώ (φωτογραφία), η οποία κατάφερε να συγκεντρώσει 375 βαθμούς και να είναι 2η σε βαθμολογία ανάμεσα στα 266 κορίτσια όλων των Ομίλων και όλων των γκρουπ. Οι επιδόσεις της Βεατρίκης ήταν : 10”4 στα 60εμπ., 1.35 στο ύψος (με ψαλίδι!), 4.71 στο Μήκος και 6,58 στη Σφαίρα.

Τα αποτελέσματα των αθλητών/τριών του ΑΣ ΡΗΓΑΣ θα τα βρείτε συγκεντρωμένα ΕΔΩ. ΑΠΟΤΕΛ. 2ο ΤΕΤΡΑΘΛΟ as rigas 11.5.19
Τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα όλων των Ομίλων θα τα βρείτε ΕΔΩ.

Πολύ καλά τα πήγαν και οι: Κώστα Αριάδνη αν και στο ύψος σταμάτησε μετά το 1.00 (προληπτικά) λόγω  μέσης, η Χριστοδούλου Ζωή και Καλλιά Θωμαΐς, που ισοβάθμησαν με 255 βαθμούς,  η Σισμάνογλου Ηλιάνα-Μαρία (που αγωνίστηκε και για την αδελφή της (την αχώνευτη), που δεν προσήλθε για 2η φορά σε αξιολογούμενο αγώνα!), η Σπήλιου Μελίνα-Γεωργία που ισοβάθμησε με την Γιουμούκη Χρυσούλα με 240 βαθμούς και ακολούθησαν η Αντωνακούδη Ευγενία και η Μουρουδέλη Χριστίνα, που ήταν η μόνη που έπεσε στα εμπόδια, αν και ήταν καλά προετοιμασμένη.

Όλα τα άλλα παιδιά δεν βαθμολογήθηκαν  στα εμπόδια αφού με τη σύμφωνο γνώμη των προπονητών τους προληπτικά δεν έτρεξαν για να μην τραυματιστούν (δεν ήταν έτοιμα). Μολονότι στη γενική βαθμολογία  -όπως ήταν φυσικό- έμειναν πίσω, αρκετά παιδιά (αγόρια και κορίτσια) κατάφεραν να ξεπεράσουν τον εαυτό τους σε κάποια από τα αγωνίσματα. Η προσπάθεια για βελτίωση συνεχίζεται και μέσα από την υποχρεωτική συμμετοχή στα Τέτραθλα σιγά σιγά ο καθένας θα βρει την ομάδα των αγωνισμάτων (για αρχή) που του ταιριάζει και στη συνέχεια θα διαλέξει, σε συνεργασία με τους προπονητές του, τα αγωνίσματα που τα καταφέρνει καλύτερα μέχρι να έρθει η ώρα να ειδικευτεί σε ένα αγώνισμα, αυτό που θα τα καταφέρνει καλύτερα.

Μπράβο παιδιά, όποιος αγωνίζεται και να «χάσει» κερδισμένος βγαίνει (σε εμπειρίες, σε επαφή με τους συναθλητές του και σε συναισθήματα που γεννιούνται στον αγώνα).
Οι πραγματικά «Χαμένοι» είναι εκείνοι που δεν αγωνίζονται.

print

Written by