Το έχω ξαναγράψει, και μόνο για να δικαιούμαι να συμμετέχω στα Δ.Σ. του ΑΣ ΡΗΓΑΣ, θα μπορούσα να είμαι στο σύλλογο για ακόμη 50 χρόνια! (πολλά είπα στον ενθουσιασμό μου, Άντε 40 χρόνια… όμως ακατέβατα). Σε πλήρη απαρτία και μάλιστα με εκπροσώπους από προπονητές και φίλους άλλο ένα Δ.Σ. περνάει στην ιστορία (και να φανταστείτε έλειπαν φίλοι … που η απουσία τους είναι αισθητή πάντα, όταν μας λείπουν).
Τα θέματα που απασχόλησαν το Δ.Σ. και οι αποφάσεις είναι:
1) Αποφασίστηκε να σταλεί η αιτηθείσα από την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης λίστα των αθλητών, που συμμετείχαν στα Πανελλήνια πρωταθλήματα 2013 καθώς και των προπονητών του συλλόγου. Οι λίστες θα χρησιμοποιηθούν για την έκδοση κάρτας υγείας του Ιατρικού Ομίλου Αθηνών η οποία θα καλύπτει ιατρικώς τους κατόχους των καρτών.
Το Δ.Σ. αποφάσισε, να τονίσει στο προεδρείο της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης, ότι: ανάλογα έγγραφα που αφορούν στους συλλόγους να αποστέλλονται έγκαιρα στους αποδέκτες και όχι μια ημέρα πριν από την καταληκτική ημερομηνία του εγγράφου. Το ανάλογα έγγραφο παρελήφθη από την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ στις 1/8/13 και έφτασε στον ΑΣ ΡΗΓΑΣ στις 12/9/13 δηλαδή μία ημέρα πριν την καταληκτική προθεσμία που αναφέρεται στο έγγραφο… «το αργότερο μέχρι 13 Σεπτεμβρίου 2013»!
2) Η απάντηση της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης.
Το ΔΣ, δεν ασχολήθηκε καθόλου με το έγγραφο της ΕΑΣ … με τι να ασχοληθεί!
Αποφασίστηκε να δημοσιοποιηθεί, το έγγραφο της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΘΕΣ., στις ηλεκτρονικές σελίδες των ανθρώπων του στίβου (όπως είχαμε υποσχεθεί), και ο καθένας ας κρίνει, αν στο έγγραφο που υπογράφει ο πρόεδρος και ο Γ. Γραμματέας της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης υπάρχει ΑΠΑΝΤΗΣΗ (για ενήλικες) στο ερώτημα: «γιατί δεν συναινέσατε να βγει το 2ο στρώμα του επί κοντώ, που ζήτησαν οι διοργανωτές και ήταν απαραίτητο (στα ΧΕΙΜΩΝΙΔΕΙΑ 2013);»
3) Οι χορηγοί-υποστηρικτές του ΑΣ ΡΗΓΑΣ μας στηρίζουν.
Με την υποστήριξη του κ. Λευτέρη Ελεκίδη (Σχεδιασμός, κατασκευή, συντήρηση Κήπων) GARDEN, ο σύλλογος είναι σε θέση να φροντίζει τα παιδιά του. Ο κ. Ελεκίδης προσέφερε
150 μπλουζάκια προπόνησης, σε διάφορα μεγέθη, και έτσι κάθε παιδί που θα εγγράφεται να παρακολουθήσει το πρόγραμμά μας – αμέσως με την εγγραφή του- θα παραλαμβάνει και από ένα μπλουζάκι προπόνησης όπως το εικονιζόμενο.
Υπενθυμίζουμε ότι υπάρχουν και μερικές φόρμες ακόμη (που τιμώνται μόνο 25 €, όσο κοστίζουν) τις οποίες θα πάρουν όσοι τις ζητήσουν πρώτοι. Αργότερα θα παραγγείλουμε και άλλες αλλά όταν θα έχουμε αρκετές παραγγελίες.
4) Η πρόταση για δημιουργία στο σύλλογο τμήματος «Τένις» δεν πέρασε. Ο σύλλογος παραμένει καθαρά σύλλογος στίβου με τη φιλοσοφία, τις Αρχές και τις Αξίες που αναφέρονται αναλυτικά στο κείμενο η «Ονομασία του Συλλόγου».
5) Αποφασίστηκε ότι οι αιτήσεις οικονομικής ελάφρυνσης (εφόσον υπάρχουν) θα εξετάζονται για την κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Το Δ.Σ. τονίζει ότι ο σύλλογος είναι μία «οικογένεια» και θα στηρίξει, όσο μπορεί, την οποιαδήποτε οικονομική αδυναμία καταβολής της ετήσιας (μηνιαίας) συνδρομής των αθλητών μας. Εφόσον υπάρχουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα σε οικογένειες, παρακαλούμε να μας το επισημάνετε και «διακριτικά» θα αποφασίζει το Δ.Σ. για την κάθε περίπτωση. Όλα είναι δυνατά ακόμη και μικρή οικονομική βοήθεια σε άτυχες στιγμές, σε μέλη της «οικογένειας».
Ευχόμαστε να μη χρειαστεί αλλά, έχουμε τη διάθεση. Οπότε αν χρειαστεί … κάτι θα κάνουμε.
6) Αποφασίστηκε να γίνει «νύξη» στον ΣΕΓΑΣ για τους συνεργάτες του, που σε κάθε διένεξη καταλήγουν στο «Ναι έχεις δίκιο, δικό μου το λάθος». Εάν αυτό ήταν απάντηση για μια ή δυο φορές, θα έδειχνε σοβαρό και σωστό συνεργάτη που αναγνωρίζει τα λάθη του και προσπαθεί να μην τα ξανακάνει. Αν όμως αυτή η απάντηση, είναι η προσφιλής τους απάντηση, για να βγουν από τη δύσκολη στιγμή, χωρίς επιπτώσεις … τότε!
Στον ιδιωτικό τομέα όταν κάποιος παραδέχεται συνεχώς ότι έχει άδικο, έκανε λάθος, σημαίνει ότι δεν μας κάνει και ψάχνουμε για άλλον που δεν θα κάνει τόσα λάθη (τα οποία παραδέχεται).
Στον ΣΕΓΑΣ τι γίνεται; Όσοι χρησιμοποιούν αυτές τις εκφράσεις κατά κόρον (είναι χαρακτηριστικές των όσων θέλουν να ξεφύγουν από δύσκολες καταστάσεις) και τέτοιους είχε και έχει αρκετούς ο ΣΕΓΑΣ, τότε κ. Παναγόπουλε τι γίνεται; Αυτός ο συνεργάτης συνεχίζει στο πόστο του και .. δεν βαριέσαι ή τον αντικαθιστούμε εφόσον κάνει συνεχώς λάθη; Εμείς απλά κάνουμε το καθήκον μας, επισημαίνοντας τα αδύνατα σημεία των συνεργατών σας (ενυπόγραφα και με όποιο κόστος), εσείς τι κάνετε;
Ακούτε ή είναι λεπτομέρειες, το ποιόν των συνεργατών σας; (Το σχόλιο του Φ. Κατσίκα).