Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΑΣ ΡΗΓΑΣ – ΣΤΟΧΟΣ «ΕΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ» ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ

Δεν θα πάψουμε να συνιστούμε στους γονείς που ενδιαφέρονται  να ψάχνουν «τη Φιλοσοφία»  κάθε Φορέα, υπηρεσίας, συλλόγου, όταν πρόκειται να εμπιστευτούν τα παιδιά τους. Η φιλοσοφία είναι ο μπούσουλας που δείχνει, υποχρεωτικά το στόχο του κάθε οργανισμού ή του συλλόγου και όχι κατ’ ανάγκην το Βορρά.

Γνωρίζοντας τη Φιλοσοφία μιας ομάδας, ενός συλλόγου, ξέρεις αυτόματα προς τα πού θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν το παιδί σας, τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουν, ίσως και το δρόμο τον οποίο θα ακολουθήσουν.

 Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΑΣ ΡΗΓΑΣ – ΣΤΟΧΟΣ «ΕΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ»

Δεν θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τις Φιλοσοφίες των άλλων (που πιθανά να στοχεύουν σε Παγκόσμια ρεκόρ, σε διακρίσεις στον αθλητισμό με κάθε μέσο, στην πρωτιά με κάθε κόστος ή …), θα εστιάσουμε μόνο στη δική μας Φιλοσοφία και στον τρόπο που προσπαθούμε να την περάσουμε σε μικρούς και μεγάλους, που επέλεξαν να ταξιδέψουν με την παρέα μας, για να γνωρίσουν τον Αθλητισμό.

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΑΣ ΡΗΓΑΣ 

στοχεύει στη δημιουργία «καλύτερων ανθρώπων»

τόσο σωματικά όσο και πνευματικά-ψυχικά.

Η Φιλοσοφία αυτή ήταν η γενεσιουργός αιτία της δημιουργίας του συλλόγου και αντικαθρεφτίζονταν τόσο στη συμπεριφορά του κ. ΡΗΓΑ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗ (μας άφησε στις 18.9.2017), που μας ενέπνευσε για να δημιουργήσουμε το σύλλογο, όσο και στον τρόπο συμπεριφοράς των ανθρώπων του συλλόγου στα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του.  Αργότερα παρουσιάστηκε οργανωμένα στις Ακαδημίες και στη συνέχεια εξελίχτηκε σε «ΣΥΣΤΗΜΑ» που εφαρμόζεται γενικότερα στο σύλλογο.

 

ΤΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

Την Παρασκευή 2.10.20 παρουσιάστηκαν  πολλά ερεθίσματα για τη συγγραφή αυτού του άρθρου, που αναφέρεται στη «Φιλοσοφία» του ΑΣ ΡΗΓΑΣ. Ερεθίσματα για την παρουσίαση του τρόπου λειτουργίας της, τον τρόπο που εμείς προσπαθούμε να την υλοποιήσουμε και να την περάσουμε στα παιδιά μας, καθώς και ερεθίσματα που δείχνουν τα αποτελέσματα αυτής της Φιλοσοφίας σε μικρούς και μεγάλους.
Όλα τα ερεθίσματα που αναφέρονται παρακάτω αποτελούν κομμάτια που δείχνουν την ανάγκη ύπαρξης, τον τρόπο λειτουργίας ή και τα αποτελέσματα αυτής της Φιλοσοφίας.

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΝΑΣ. (Ερέθισμα για την ερμηνεία του Point System).

Η Πολίνα γεννημένη το 2011, περιμένει τον πατέρα της, Ταμία του συλλόγου, να τακτοποιήσει τα οικονομικά των προπονητών. Φαίνεται στεναχωρημένη, μέχρι που και δάκρυ διακρίνουμε στα μαγουλάκια της.

 

– Γεια σου Πολίνα.
–  Γεια σας.
–  Τι συμβαίνει κούκλα μου, γιατί είσαι στεναχωρημένη;
–   ……
–  Σε πείραξε κάποιος να αρχίσω να τον δέρνω … μέχρι αύριο;
–  Όχι.
–  Ε! τότε τι συμβαίνει;
–  Δεν έγινα “Captain”…

Το τι σημαίνει -στη γλώσσα των παιδιών- το δεν έγινα “Captain” θα το καταλάβετε εφόσον διαβάσετε και το παρακάτω κομμάτι που εξηγεί τον τρόπο λειτουργίας του “Point System”.

Μετά από κουβέντες και συμβουλές του στυλ «Θα προσπαθήσεις περισσότερο, θα συγκεντρωθείς στο να συμπεριφέρεσαι σωστά» κ.α.,  συμφωνήσαμε ότι όλα θα έρθουν ως επιβράβευση της δικής της προσπάθειας.

 Κλείσαμε με υπόσχεση να προσπαθήσει περισσότερο, να είναι προσεκτική στα όσα λένε οι προπονητές της και την απόφαση ότι για τον επόμενο μήνα η προσπάθεια ξεκινάει από «τώρα». Το μάτι άστραψε από διάθεση να προσπαθήσει σοβαρά, από δω και πέρα.
Το κυριότερο!
Ένα χαμόγελο ξεπήδησε στα μάγουλα της Πολίνας, που πρέπει να βρίσκεται και στα μάγουλα της κάθε Πολίνας, όταν με σύνεση και με κάποια βοήθεια από τους μεγαλύτερους θα πειστεί ότι με λίγη-σοβαρή προσπάθεια παραπάνω μπορεί και αυτό το παιδί να γίνει “Captain” τον επόμενο ή μεθεπόμενο μήνα.

Σημ.:    Κάθε μήνα ανακοινώνονται στη σελίδα μας τα ονόματα των «καλύτερων σε συμπεριφορά» στις λίστες με τίτλο:  « Οι νικητές του “point system” και των Παρουσιών».

Τους νικητές του “point system” και των “Παρουσιών” για τον μήνα Σεπτέμβριο 2020 θα τους βρείτε ΕΔΩ

 

ΤΟ «POINT SYSTEM»

Ειδικά χαρακτηριστικά του «Point System» ή
«A.I.M. SYSTEM» (
ATHLETIC IMPROVEMENT through MOTIVATION).

Τα περισσότερα στοιχεία από την εργασία της κ. Κατερίνας Καζάκη «A.I.M. SYSTEM» (ATHLETIC IMPROVEMENT through MOTIVATION) την οποία μπορείτε να βρείτε (στα Αγγλικά) ΕΔΩ. 

Η απόκτηση «πόντων» – (αυτοκόλλητων).
Η απόκτηση ενός πόντου είναι το αποτέλεσμα της επίδειξης ιδιαίτερης προσπάθειας σε μερικούς από τους ακόλουθους τομείς:

  1. Προσπάθεια για καλή απόδοση σε αθλητικές ασκήσεις.
  2. Προσπάθεια για βελτίωση της συμπεριφοράς, όπως υποδεικνύεται από τον προπονητή στον αθλητή.

Παραδείγματα συγκεκριμένων αδυναμιών στη συμπεριφορά είναι:

  • Η άρνηση να υπακούσουν στις οδηγίες του προπονητή
  • Η ομιλία και το παιχνίδι με τους συναθλητές κατά τη διάρκεια της προπόνησης.
  • Ο ευερέθιστος χαρακτήρας.
  • Η εύρεση δικαιολογιών και η μη ανάληψη ευθυνών για τα αδικήματά τους
  • Δεν επικεντρώνεται στις οδηγίες του προπονητή.
  • Η αδιαφορία.
  • Η συμπεριφορά με έπαρση για τα επιτεύγματά τους.
  • Η συμπεριφορά με αλαζονεία προς τους συμπαίκτες ή τους αντιπάλους.
  • Η επίρριψη όλης της ευθύνης, για κάθε ήττα της ομάδας, στους συναθλητές τους.
  • Η εύκολη απογοήτευση από την αποτυχία.
  • Η άρνηση παροχής βοήθειας.
  • Το αίσθημα «ότι αδικήθηκε» αν δεν έχει τους ίδιους ή περισσότερους πόντους από τους άλλους.
  • Η έντονη αντίδραση, όταν σε έναν ασθενέστερο αθλητή δίνονται περισσότερες ευκαιρίες κατά τη διάρκεια της προπόνησης.
  1. Δράσεις που ξεχωρίζουν και πρέπει να ανταμειφθούν και να επαινεθούν:
  • Προσφέρουν βοήθεια και δείχνουν ενδιαφέρον για τους άλλους.
  • Συμβάλλουν στη διατήρηση της καθαριότητας και στην καλή κατάσταση του αθλητικού χώρου (π.χ. μάζεμα σκουπιδιού).
  • Η εκτέλεση «του έργου» που τους έχει ανατεθεί, για το καλό της ομάδας.
  • Η προθυμία και η ετοιμότητα να βοηθήσουν, όπου υπάρχει ανάγκη.
  • Η ενθάρρυνση των συναθλητών τους.
  • Η αναγνώριση της αξίας των συναθλητών και των αντιπάλων τους, καθώς και της πιθανής υπεροχής τους.

 

ΤΑ «ΕΞΤΡΑ» ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ

Εκτός από τα αυτοκόλλητα που ανακοινώνονται σε κάθε αθλητή στο τέλος κάθε προπόνησης, οι αθλητές γνωρίζουν ότι μπορούν να κερδίσουν επιπλέον αυτοκόλλητα για την καρτέλα τους.

Τα “ΕΞΤΡΑ αυτοκόλλητα” δίνουν τη δυνατότητα στον προπονητή να αξιολογήσει, σε μεταγενέστερο στάδιο, τυχόν στιγμές που μπορεί να πέρασαν απαρατήρητες κατά τη διάρκεια της έντασης της προπόνησης ή τις προσπάθειες ενός αθλητή, ο οποίος παρά την καλή προσπάθειά του δεν κατάφερε να πετύχει το στόχο του.

 

ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ

Είναι πολύ σημαντικό για κάθε αθλητή να έχει τουλάχιστον ένα αυτοκόλλητο στο τέλος του μήνα στην καρτέλα του.

Ακόμη και σε περιπτώσεις αρνητικής συμπεριφοράς, ο προπονητής πρέπει να βρει κάποια θετικά σημεία για τον αθλητή να τον επαινέσει και να τον παροτρύνει για περισσότερη προσπάθεια, χωρίς να τον κάνει να αισθάνεται «χωρίς αξία». Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεται κάθε απογοήτευση που θα μπορούσε να φέρει αντίθετα αποτελέσματα σε έναν αθλητή.

 

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ

Eίναι μικρά και χρήσιμα αντικείμενα, όπως σχολικά είδη ή παιχνίδια που με τα χρώματα και τα σχήματά τους είναι ελκυστικά και ικανοποιητικά για τους μικρούς αθλητές. Τους θυμίζουν  τις προσπάθειές τους και προκαλούν συζητήσεις με τους συναθλητές τους σχετικές με την προσπάθειά τους και τα αποτελέσματά της.

Αυτό δίνει επιπλέον χαρά στους μικρούς αθλητές που πέτυχαν το στόχο της αυτοβελτίωσης και έκαναν τη διαφορά μεταξύ των συναθλητών τους.

 

«Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΕ ΚΥΚΛΟ» ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Στο τέλος κάθε προπόνησης όλη η ομάδα συγκεντρώνεται σε έναν κύκλο. Κάθε αθλητής ανακοινώνει τον αριθμό των πόντων που κέρδισε κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Αυτή η διαδικασία απαιτεί την προσοχή από τον προπονητή για να βεβαιωθεί ότι οι αθλητές είναι αληθείς και  ότι μπορούν να δικαιολογήσουν το λόγο για την απόκτηση κάθε «πόντου» κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Τα παιδιά μαθαίνουν να αξιολογούν τις προσπάθειές τους, να είναι ειλικρινή και δίκαια. Καθώς εξελίσσεται η διαδικασία, μια σχέση εμπιστοσύνης και ένα αίσθημα ασφάλειας οικοδομείται σταδιακά με τον προπονητή.

 

Η ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ «ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ» ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Αυτό το σύστημα δίνει σε όλους τους αθλητές την ευκαιρία να ξεχωρίσουν και να είναι μεταξύ των «νικητών» του μήνα, ανεξάρτητα από την αθλητική τους ικανότητα και το χαρακτήρα τους.

Στόχος είναι κάθε αθλητής να βελτιωθεί σε οποιονδήποτε από τους παραπάνω τομείς.

 Έτσι, οι νικητές του μήνα μπορεί να είναι: Ένας «δύσκολος» χαρακτήρας που έδειξε προσπάθεια και κατάφερε να βελτιωθεί σε κάποιο βαθμό, ή ένας αθλητής που παραμένει τελευταίος στην απόδοση, σε σχέση με το σύνολο της ομάδας, αλλά κατάφερε να βελτιώσει την ατομική του απόδοση.

Στόχος επίσης είναι να μάθει ο αθλητής να «αγωνίζεται» και να μη δίνει τόση προσοχή στο αν ξεπέρασε τους συμπαίκτες του ή τους αντιπάλους του.

Αυτή η προσέγγιση, που διδάσκεται έμμεσα στα παιδιά μέσω του συστήματος «POINT SYSTEM» είναι κίνητρο για να παραμείνουν στον αθλητισμό, ειδικά για τα παιδιά που δεν έχουν τις φυσικές ικανότητες για να διακριθούν.

Με στόχο την «αυτοβελτίωση» έχουν διαρκώς έναν εφικτό στόχο που κρατά ζωντανό το ενδιαφέρον τους και τους δίνει μια καθημερινή ικανοποίηση μέσω της όποιας ατομικής βελτίωσης.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ

Λόγω της συνεχούς ανταμοιβής από τον προπονητή, που δίνει ένα «αυτοκόλλητο» για κάθε ξεχωριστή προσπάθεια, οι αθλητές είναι πιθανό να συνδέσουν-ταυτίσουν την προσπάθεια με την ανταμοιβή.

Το αυτοκόλλητο δεν πρέπει να γίνει αυτοσκοπός και τα παιδιά δεν πρέπει να αποκτήσουν την ψευδαίσθηση ότι κάθε προσπάθεια στον αθλητισμό ή στη ζωή θα έχει υλική ή και ηθική ανταμοιβή.

Είναι σημαντικό να τονίζουμε στα παιδιά ότι δεν προσπαθούμε για το αυτοκόλλητο, αλλά “να βελτιώσουμε τους εαυτούς μας” και αυτή η προτροπή να επαναλαμβάνεται αρκετές φορές κατά τη διάρκεια των προπονήσεων.

Για να εξασφαλίσουμε το σωστό πνεύμα της προπόνησης και να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταύτιση «της προσπάθειας με το αυτοκόλλητο», οι αθλητές δεν επιτρέπεται να ζητούν αυτοκόλλητο από τον προπονητή. Αυτή η ισορροπία  είναι πολύ σημαντική, διότι η συνεχής επιδίωξη της απόκτησης αυτοκόλλητου μπορεί να οδηγήσει σε αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα για τους αθλητές.

 

ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ “ΝΟΗΜΑ” ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Η φύση του συστήματος είναι τέτοια που δίνει την ευκαιρία σε όλους να είναι νικητές κατά τη διάρκεια του μήνα.

Υποστηρίζει ιδιαίτερα τους «αδύναμους» σε κάθε τομέα (αθλητική απόδοση ή συμπεριφορά) προκειμένου να κερδίσουν το ενδιαφέρον τους και να αρχίσουν να εργάζονται με συστηματικότερο τρόπο.

Μετά τη κατάκτηση της 1ης, 2ης ή 3ης θέσης στις μηνιαίες βραβεύσεις είναι δύσκολο για έναν αθλητή να έρθει και πάλι πρώτος τους επόμενους μήνες.

Εάν ένας αθλητής επιτυγχάνει να κερδίζει αυτοκόλλητα συνεχώς, αυτό δείχνει μια συνεχή σοβαρή προσπάθεια.

Ωστόσο, αυτό που πραγματικά «έχει νόημα» μέσα στο σύστημα είναι η μεγάλη βελτίωση των «αδύνατων σημείων» των παιδιών που υστερούν σε αθλητικές ικανότητες και τρόπους «επιθυμητής συμπεριφοράς».  Σημασία έχει βέβαια και η περεταίρω βελτίωση όσων έχουν αθλητικές ικανότητες και τρόπους καλής συμπεριφοράς.

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ
(Γράφει η συγγραφέας της εργασίας κ. Κατερίνα Καζάκη, πρώην προπονήτρια του ΑΣ ΡΗΓΑΣ).

Η ευγνωμοσύνη μου πηγαίνει, πρώτον, στον επιβλέποντα καθηγητή μου, Dr. Amy Whitehead, που μου έδωσε τις κατευθύνσεις για αυτή την έρευνα και πολύτιμα σχόλια και συμβουλές σχετικά με τη μεθοδολογία της μελέτης.

Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τη φίλη μου Σοφία Γκοτζαμάνη που μου έδωσε την ευκαιρία και την άδεια να μελετήσω το Σύστημά της, αλλά κυρίως θα ήθελα να την ευχαριστήσω για τις εκτεταμένες συζητήσεις και για την παρουσία της κάθε φορά που χρειαζόμουν τα σχόλια και τις πληροφορίες της.

Είμαι επίσης ευγνώμων στους γονείς και την οικογένειά μου που με βοήθησαν όλο αυτό το διάστημα με τον δικό τους τρόπο και με όλη τους την καρδιά.

Είμαι επίσης ευγνώμων στους φίλους μου Βασίλη Δημητράκη και Δρ Κωνσταντίνα Σκυλίνη, που με καθοδήγησαν κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας και που αποτελούσαν πολύτιμη πηγή έμπνευσης και ενθάρρυνσης.

Τέλος, την ευγνωμοσύνη μου προς τον Δρ Φώτη Κατσίκα, ο οποίος είναι Τεχνικός Διευθυντής του αθλητικού συλλόγου «ΑΣ ΡΗΓΑΣ Θεσσαλονίκης» και ήταν ο πρώτος που με ενεθάρρυνε να πραγματοποιήσω αυτή τη μελέτη.

Επίσης, αισθάνομαι ευγνώμων που είμαι ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ «ΑΣ ΡΗΓΑΣ» όπου είχα την ευκαιρία να ζήσω ξεχωριστές στιγμές, αλλά και για την ευκαιρία να γνωρίσω το «AIM Point System» και να το εφαρμόσω στους μικρούς μου αθλητές.

 Όποιος θέλει να μελετήσει την εργασία της κ. Καζάκη Κατερίνας (στα αγγλικά) μπορεί να πατήσει ΕΔΩ

 

ΙΣΧΥΡΟΙ ΔΕΣΜΟΙ

ΑΘΛΗΤΩΝ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Στον ΑΣ ΡΗΓΑΣ, ως σύλλογος, δεν περιοριζόμαστε στα τυπικά αλλά και ούτε θέλουμε  να είμαστε απόμακροι και απρόσωποι. Θέλουμε οι σχέσεις του συλλόγου με τους προπονητές, τους γονείς και κηδεμόνες αλλά και τους αθλητές, να είναι σχέσεις αμοιβαίας κατανόησης, φροντίδας, εμπιστοσύνης  και αγάπης.

Κατ’ επέκταση και οι σχέσεις των προπονητών με τους αθλητές μας θέλουμε και το επιδιώκουμε να είναι σχέσεις όχι απλά επαγγελματικές αλλά φιλικές. Αφήνουμε το συναίσθημα να αγκαλιάσει τη σχέση που στηρίζεται στον αμοιβαίο σεβασμό, την αγάπη, την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση.

Θέλουμε να υποδεχόμαστε τα παιδιά στο σύλλογο ΟΧΙ απλά για να τα απασχολούμε.  Θέλουμε ο χρόνος μας να «πιάνει τόπο» και νοιαζόμαστε ειλικρινά για το κάθε παιδί. Προσπαθούμε να κάνουμε τα παιδιά που μας εμπιστεύεστε «καλύτερους ανθρώπους» δίνοντας στη λέξη «καλύτερους» τον ορισμό του: «να συμπεριφέρονται με τον ευρέως αποδεκτό όρο της επιθυμητής συμπεριφοράς».

Όπου υπάρχει διάσταση απόψεων με τους γονείς στον όρο «επιθυμητή συμπεριφορά» είμαστε ανοιχτοί σε οποιαδήποτε συζήτηση για να βρεθεί η καλύτερη λύση για τα παιδιά.

Στον ΑΣ ΡΗΓΑΣ σφυρηλατούνται ισχυροί ανθρώπινοι Δεσμοί, τόσο μεταξύ προπονητών με το σύλλογο όσο και μεταξύ των αθλητών με τους προπονητές τους, που μερικές φορές είναι ισχυροί όσο σχεδόν και οι οικογενειακοί Δεσμοί.

Μας στεναχωρεί αφάνταστα όταν ανακαλύπτουμε ότι υπάρχουν και κάποιοι  που τη λέξη «συναίσθημα» δεν την έχουν συμπεριλάβει στο λεξιλόγιό τους! Όπως και να έχει προσπαθούμε για το καλύτερο και  όπου χρειάζεται είμαστε διατεθειμένοι ακόμη και να αναθεωρήσουμε εφόσον αποδειχτεί ότι σκεφτόμαστε λάθος ή κάναμε λάθος.

ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ όταν προπονητές, γονείς ή κηδεμόνες αθλητών μας ή και οι ίδιοι οι  αθλητές μας αποδεικνύουν ότι οι Δεσμοί που σφυρηλατήθηκαν στο σύλλογο είναι τόσο ισχυροί που δεν σταματούν ακόμη και μετά από πολλά χρόνια, όταν δημιουργούν τις δικές τους οικογένειες.

Ευχαριστούμε όσους μας Τιμούν προσκαλώντας μας είτε στους γάμους τους, είτε στα βαφτίσια των παιδιών τους είτε ακόμη στις οικογενειακές τους χαρές.

ΤΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΒΑΦΤΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ

Πάρη, Μαρία να χαίρεστε την οικογένειά σας. Σας ευχαριστούμε.

 

 

ΤΟ ΔΩΡΟ ΜΕ ΤΟ «ΑΣΗΚΩΤΟ ΒΑΡΟΣ»  ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΜΠΟΥΡΑ

Πώς μπορεί να φορεθεί αυτό το μπλουζάκι, όταν οι 5 λέξεις του φανερώνουν το μεγαλείο της ψυχής του κατασκευαστή (Λάμπρου Μπούρα) και το Βάρος του είναι ασήκωτο;
Λάμπρο μου (Χαράλαμπε), Σε ευχαριστώ από καρδιάς.
Μπορεί να μην την φοράω συχνά, αλλά όποτε θα χρειάζομαι ψυχικά καύσιμα για να ενεργώ εκεί θα προσφεύγω.

Λάμπρος Μπούρας με τις 4 Κούκλες του. Μας Τιμά ακόμη και με τα Κάλαντα.

 

ΤΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΓΑΜΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΑΖΑΚΗ.

Ιάκωβε  – Κατερίνα: Να ζήσετε και να ευτυχήσετε. Σας αγαπάμε.
print

Written by