H ΣΤΕΦΑΝΙΑ-ΑΝΤΩΝΙΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑ.ΜΑΚ.

Χαιρόμαστε πάντα με την επίτευξη των στόχων που οδηγούν σε κάποιο ΠΤΥΧΙΟ ή και με τις  επιτυχίες σε κάθε τομέα όλων των νέων ανθρώπων  είτε αυτοί είναι συγγενικά μας πρόσωπα είτε φίλοι είτε απλά … γνωστοί.

Όταν όμως πρόκειται  για «παιδιά – αθλητές» που συνδέθηκαν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο με το σύλλογο και τους ανθρώπους του ΑΣ ΡΗΓΑΣ τότε η χαρά μας είναι ανείπωτη.

Ίσως χωρίς να το καταλάβουμε να ψηλώνουμε και μερικούς πόντους από χαρά και υπερηφάνεια πολλαπλασιάζοντας έτσι τη χαρά και την υπερηφάνεια των μελών της Οικογένειας της «Πτυχιούχου μας».

Η ΣΤΕΦΑΝΙΑ – ΑΝΤΩΝΙΑ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ

Γεννημένη το 1998  ήρθε στο σύλλογο από την “Ενόργανη Γυμναστική” το 2009 και πολύ σύντομα (το 2012) ήταν 4η Πανελληνιονίκης ΠΚ/Α στο επί κοντώ με 2,60. Συνέχισε να αγωνίζεται σε Διασυλλογικούς και Πανελλήνιους αγώνες το 2013, το 2014, και το 2015.

Το 2016 διέκοψε την αγωνιστική της δραστηριότητα για να συγκεντρωθεί στις εξετάσεις της και στη συνέχεια -φοιτήτρια πλέον- ήρθε ξανά στο σύλλογο.

Την βλέπουμε (2016-2017-2018) έστω και χωρίς προπονήσεις να αγωνίζεται για το σύλλογο.

Ήταν αρχές του 2019 όταν διακρίνοντας την αγάπη της για τον αθλητισμό και τα παιδιά, την επιλογή της να ασχοληθεί επαγγελματικά με τα «παιδιά», της έγινε πρόταση να ασχοληθεί –προπονητικά- με τις Ακαδημίες του συλλόγου.

Η πρόταση βρήκε «πρόσφορο έδαφος», όμως οι υποχρεώσεις στο Πανεπιστήμιο και ένα 6-μηνιαίο πρόγραμμα «Erasmus» που ακολούθησε με τη Στεφανία να αποκτά εμπειρίες σε Πανεπιστήμια της Ευρώπης, την κράτησαν μακριά από το σύλλογο.

Με την επιστροφή της και έχοντας ένα μάθημα για την ολοκλήρωση των σπουδών της -την πρακτική παρακολούθηση- η Στεφανία μας «κάνει τη χάρη» και από τις αρχές του  Σεπτεμβρίου 2019 εντάσσεται στο προπονητικό team των Ακαδημιών του ΑΣ ΡΗΓΑΣ.

Έκτοτε, το προπονητικό «Κουαρτέτο» των Ακαδημιών (Σοφία,  Ευδοξία, Στέλλα, Στεφανία) μεγαλουργεί.  Τα παιδιά στα γκρουπ των Ακαδημιών ζουν ανεπανάληπτες στιγμές που θα τους συνοδεύουν στην υπόλοιπη ζωή τους και παράλληλα οι γονείς και κηδεμόνες των μικρών μας αθλητών “πλέουν” σε πελάγη ευτυχίας.

Η παρακολούθηση του πρακτικού μαθήματος ολοκληρώνεται, η ορκωμοσία όμως καθυστερεί και δεν γίνεται λόγω Πανδημίας.

 

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ
του τμήματος «Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής»* στο ΠΑ- ΜΑΚ.

Την Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020 και ώρα 11.00 π.μ., διεξήχθη διαδικτυακά η ορκωμοσία των υποψήφιων πτυχιούχων του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής.

ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟ ΜΑΣ

Από όλες τις ευχές επιλέγουμε αυτήν της μητέρας της κ. Μαρίας Αντωνούλη – Κυριακίδου,
που σε δύο γραμμές δίνει το νόημα της ζωής των γονέων και κηδεμόνων.

«Καλή σταδιοδρομία αστεράκι μου!
Σε ευχαριστώ για τις χαρές που μου χαρίζεις και
με κάνεις τόσο περήφανη με τις επιλογές σου και τις επιτυχίες σου.

Σ’ αγαπώ πολύ πολύ πολύ.»

(Η φωτογραφία από την ορκωμοσία της Στεφανίας-Αντωνίας).

Με τη σειρά μας,
Ευχαριστούμε τους γονείς της Στεφανίας-Αντωνίας κ. Χρήστο και Μαρία αλλά και τον αδελφό της Θοδωρή, γιατί στηρίζοντας τις επαγγελματικές επιλογές της Στεφανίας-Αντωνίας έδωσαν στον ιδιαίτερα ευαίσθητο τομέα της εκπαίδευσης Ατόμων με Αναπηρία ή /και με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες έναν τόσο συνειδητά αφοσιωμένο εκπαιδευτικό, που είμαστε σίγουροι ότι η παρουσία της στο χώρο της Αγωγής και της Εκπαίδευσης θα αποτελέσει πηγή φωτός και ελπίδας για πάρα πολλούς «ευλογημένους»…

Στεφανία-Αντωνία Κυριακίδου

Εκ μέρους του μικρόκοσμου του ΑΣ ΡΗΓΑΣ

(αθλητών, προπονητών, γονέων, κηδεμόνων, παραγόντων) σε

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

και σου

ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ

ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ

 


* Το Τμήμα ιδρύθηκε με το Π.Δ. 267/93 και με το Π.Δ. 391/95 θεσμοθετήθηκαν οι κατευθύνσεις του. Δέχτηκε τους πρώτους φοιτητές του το Σεπτέμβριο του 1997.
Οι στόχοι του Τμήματος είναι: Να προάγει τις επιστήμες της Διά βίου Μάθησης, της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, καθώς και της Αγωγής και της Εκπαίδευσης Ατόμων με Αναπηρία ή /και με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, μέσα από την ακαδημαϊκή και την εφαρμοσμένη διδασκαλία και έρευνα, αξιοποιώντας (επαρκώς / ανάλογα) τις Νέες Τεχνολογίες και σεβόμενο τις αρχές της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

print

Written by